Naš Standard održavanja

Sve što radimo, radimo u skladu s našim Standardom održavanja.
Obećavamo da ćete nam biti prioritet i s toga jamčimo izvanredne usluge za korisnike i vozila koja se održavaju i čiste tako da zadovoljavaju naše visokokvalitetne standarde.
Kontinuiranim inovacijama pomažemo unaprijediti svijet – uključujući nove načine za pružanje dodatne podrške da možete samopouzdano krenuti na putovanje kamo god vas život odvede.
Da bismo to obećanje pretvorili u stvarnost, naše lokacije za najam prate sljedeće najbolje prakse.

Complete Clean Pledge

Čista vozila su nam uvijek bila prioritet. Programom Complete Clean Pledge® unaprijedili smo postupke čišćenja za vozila i podružnice, stoga se možete svaki put osjećati sigurno sa svakim najmom.

Complete Clean Pledge

Transakcije s malo kontakta

Želimo da postupak najma bude intuitivan i što jednostavniji. Pojačavamo napore kako bismo vam pružili visokotehnološke digitalne alate s malo kontakta koji pružaju manje kontakta bez negativnog učinka na pružanje usluga.

Low Touch Transactions

Izvanredna usluga za korisnike

Izvrsna usluga za korisnike počinje sa slušanjem. Trudimo se razumjeti vaše potrebe da bismo vam mogli ponuditi najbolja rješenja. Ta je pozornost korisnicima ono što nas je učinilo globalnim liderom u mobilnosti. Korisnici nam dolaze, i ostaju, zato što uvijek težimo pružiti izvanredno i personalizirano iskustvo.​

Održavanje i sigurnost vozila

Ništa nam nije važnije od sigurnosti korisnika. Zadovoljavamo ili nadmašujemo smjernice proizvođača za zamjenu guma i ulja da bismo vam pružili sigurno i neometano iskustvo.

Vehicle Maintenance

Vizualni pregled svakog vozila  

U skladu sa Standardom održavanja vršimo završnu provjeru svakog vozila prije svakog najma. Taj dodatan korak obuhvaća dokumentiranje stanja vozila prije svakog najma da se bezbrižno možete fokusirati na put pred sobom.